Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Костицька І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Костицька І. О. Політико-правова природа представницького мандату члена (депутата) Європейського парламенту [Електронний ресурс] / І. О. Костицька // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2014. - № 5. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2014_5_8
| 2. |
Жердьова Н. М. Вплив метформіну на стан антиоксидантної системи у пацієнтів з вперше виявленим цукровим діабетом 2 типу [Електронний ресурс] / Н. М. Жердьова, Б. М. Маньковський, Ю. Б. Лісун, Т. І. Древицька, І. М. Костицька // Проблеми ендокринної патології. - 2019. - № 4. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pep_2019_4_8
| 3. |
Костицький В. В. Про дві тенденції становлення відповідального представництва правління в сучасній державі [Електронний ресурс] / В. В. Костицький, І. О. Костицька // Альманах права. - 2020. - Вип. 11. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ap_2020_11_5
| 4. |
Костицька І. Класифікація конституційно-правових моделей юридичної відповідальності депутатів: світовий досвід та українська практика [Електронний ресурс] / І. Костицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2020. - Т. 7, № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2020_7_2_46 Розглянуто питання організації влади у сучасних державах на засадах відповідального представницького правління, реалізація якого можлива тільки через ефективну та відповідальну діяльність членів парламенту. Підкреслюється, що специфіка конституційного закріплення юридичної відповідальності (ЮВ) парламентаріїв виявляється залежною від реалізації державами демократичних стандартів парламентаризму, і на підставі дослідження виділяє такі моделі конституційного закріплення ЮВ депутатів: традиційні європейські, реформаторські, перехідні, традиційні національні проєвропейські). Звернено увагу на домінування трьох основних способів конституційної фіксації ЮВ парламентаріїв: негативного (заборона притягати до відповідальності парламентарія за певні види правопорушень), позитивного (встановлення меж, специфіки, видів, підстав юридичної відповідальності парламентаріїв) та змішаного (поєднання елементів двох вищеозначених підходів і запровадження регулювання виключень зі сфери юридичної відповідальності (зокрема, шляхом установлення парламентських імунітетів та індемнітетів). Узагальнивши аналіз конституційно-правового регулювання цих проблем, визначено характеристики інституту ЮВ, зокрема, у вигляді прямої конституційної заборони притягнення парламентарія до ЮВ за певні діяння, відсилки до законодавчого регулювання принципів притягнення депутатів парламентаріїв до ЮВ, фіксації юридичних (конституційних) випадків (підстав) притягнення парламентаріїв до ЮВ або певних конституційно окреслених (безпосередньо поіменованих) видів ЮВ парламентаріїв, а також встановлення певних позитивних юридичних (конституційно-правових) зобов'язань або заборон, адресованих безпосередньо парламентаріям і визначення інстанцій ЮВ парламентаріїв. При цьому кожен із наведених варіантів характеристики ілюструється посиланнями на конституції відповідних держав Європи і світу. Завдяки узагальненню конституційних моделей ЮВ парламентаріїв наведено порівняння їх за базових юридичних ознак, що відображають правову природу означеного феномену та проведено паралелі з розвитком досліджуваного інституту в Україні, зроблено висновок про те, що скасування депутатського імунітету в нашій державі є тільки початком реформування ЮВ народних депутатів та ознакою утвердження принципу відповідального представницького правління.
|
|
|